loading

هزینه آمبولانس خصوصی | تمام مواردی موثر در قیمت نهایی

هزینه و نرخ آمبولانس خصوصی در تهران

تمام مواردی که باید در رابطه با هزینه و تعرفه آمبولانس های خصوصی بدانید

🤙 در ابتدا برای اطلاع سریع از هزینه آمبولانس خصوصی با شرایط شما، با شماره 09385229805 تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

❓چه مواردی در تعیین هزینه آمبولانس خصوصی تاثیرگذار است؟

❓تعرفه آمبولانس خصوصی در سال ۱۴۰۰ به چه صورت است؟

❓نرخ آمبولانس خصوصی در استان تهران به چه صورت است؟

❓هزینه آمبولانس خصوصی در شهرستانهای تهران و استان های مجاور مانند کرج چگونه محاسبه می شود؟

در این مطلب به تمامی سوال هایی که ممکن است در ذهن شما در رابطه با نحوه محاسبه نرخ آمبولانس خصوصی در تهران و استانهای مجاور یا نرخ آمبولانس خصوصی در سال ۱۴۰۰ یا اینکه چه مواردی در تعیین هزینه نهایی آمبولانس خصوصی تاثیر گذار است پاسخ مناسبی خواهیم داد پس در ادامه با ما همراه باشید.

چه مواردی در تعیین هزینه آمبولانس خصوصی تاثیرگذار است؟

مسافت و موقعیت جغرافی مبدا و مقصد

می توان گفت موقعیت جغرافیایی در هزینه اعزام آمبولانس از مهمترین فاکتور ها می باشد. هرچه مرکز آمبولانس خصوصی مورد نظر شما به منزل یا محل حادثه یا بیمارستان نزدیکتر باشد هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد. در این بین قاعدتاً هزینه آمبولانس بین شهری بیشتر از سایر مناطق تهران می باشد.

استفاده از خدماتی مانند اکسیژن تراپی و …

خدماتی که یک مرکز آمبولانس خصوصی ارائه می کند (اگر در انتخاب مرکز مناسب خود جهت انجام خدمت مورد نیاز خود دچار سردرگمی شده اید ما در مطلب آمبولانس خصوصی در تهران بهترینِ این مراکز را به شما معرفی کرده ایم.) می تواند هزینه نهایی را تغییر دهد در واقع خدماتی که بیمار به آن نیاز دارند مانند دستگاه اکسیژن تراپی، تست فشار خون و مواردی از این دست.

موقعیت منزل بیمار در ساختمان

قاعدتاً هرچه بیمار به طبقات پایینی ساختمان نزدیک تر باشد کار پرسنل انتقال دهنده بیمار به بیمارستان راحت تر انجام خواهد شد در نتیجه برای مواردی که بیمار در طبقات بالاتر است طبقاتی مانند ۳ یا ۴ هزینه بیشتری نسبت به طبقات پایینی مانند همکف 1 یا 2 در نظر گرفته می شود.

ساعت توقف

در مواقعی نیاز است که آمبولانس پس از انتقال بیمار به بیمارستان مدتی را جهت انجام امور بیمار منتظر بماند و سپس بیمار را به منزل منتقل کند. به عنوان مثال زمانی که بیمار برای انجام ام آر آی به بیمارستان می رود یا برای خدماتی مانند سی تی اسکن، رادیولوژی و انجام آزمایشاتی که در نهایت منجر به توقف آمبولانس برای مدتی می شود. در این موارد هزینه های مازاد ای به تعرفه عمومی آمبولانس ها اضافه می شود که در صورت نیاز قبل از انجام خدمات به بیماران عزیز گفته خواهد شد.

پیک ترافیک

از دیگر مواردی که در تعیین هزینه و نرخ نهایی آمبولانس خصوصی تاثیر گذار است، زمانی است که بیمار نیاز به ارائه این خدمت دارد. این به این معنی است که اگر زمان انتقال بیمار در پیک ترافیک شهری باشیم منظور ساعات: 6:30 تا 8:30 صبح، 12:30 تا 2:30 عصر و 5:30 تا 8:00 غروب، مقداری به هزینه نهایی اضافه خواهد شد.

نوع آمبولانس

با توجه به اینکه نوع خدمتی که قرار است به بیماران عزیز ارائه شود چیست و مشکل و بیماری و درخواست آنها از مراکز امبولانس خصوصی چیست، باعث می شود که نوع آمبولانس ای که قرار است اعزام شود متفاوت باشد. منظور آمبولانس های تیپ a و تیپ b هستند.

تزریقات یا فعالیت هایی مانند آن

گاهی ممکن است بیمار نیاز به تزریقات سرما و یا داروهایی داشته باشد که استفاده آنها بنا به شرایطی که رخ داده است الزامی باشد در این صورت نیز علاوه بر هزینه اولیه آمبولانس این موارد هم لحاظ خواهد شد.

نوع خدمت

با اینکه هزینه نسبی و مواردی که در این هزینه دخیل هستند در امور متفاوت یکسان است اما گاهی این مورد پیش می‌آید که هزینه نسبت به خدمتی که ارائه می شود بالاتر می رود. انتقال بیمار اعصاب و روان یکی از این این موارد است.

لینک های کوتاه مطلب “هزینه آمبولانس خصوصی”

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزونه "فرم تماس 7" نصب یا فعال نشده است
خانهخدماتتماس